Naprawa zapalniczek

Działa lub naprawimy bezpłatnie.

Nie traktujemy tej obietnicy lekko. Wiemy, że za każdym produktem Zippo wysyłanym do naprawy stoi właściciel polegający na naszej obietnicy otrzymania go z powrotem w pełni działającego. Niezależnie czy wiatroodporna zapalniczka ma pięć lat, 25 lat, czy 50, będzie przez długie lata służyć jako niezawodne źródło ognia - gwarantujemy!

Przed wysłaniem zapalniczki zapoznaj się z poniższymi informacjami:

Instrukcje i gwarancja (wybierz swój język i produkt)
Sprawdź instrukcje dotyczące rutynowej konserwacji wiatroodpornej zapalniczki (knot, krzesiwo i płyn do zapalniczki). Jeśli stwierdzisz, że zapalniczka Zippo nadal nie działa prawidłowo, wykonaj czynności naprawcze.

1. Przygotuj zapalniczkę Zippo do wysyłki

  • Wyjmij wkład z obudowy zapalniczki Zippo.
  • Pozwól całemu płynowi odparować przez dwa dni.
  • Wsuń ponownie wkład do obudowy zapalniczki.

* Uwaga, wkłady zapalniczek nie są naprawiany. Normalna procedura naprawy polega na wymianie oryginalnego wkładu na całkowicie nowy wkład. Oryginał nie zostanie zwrócony, chyba że w formularzu naprawy określono inaczej.

2. Pakowanie zapalniczki Zippo

Nie możemy śledzić lub zapobiec uszkodzeniom wielu przedmiotów wysłanych do naprawy. Proszę wysyłać jedną (1) klasyczną zapalniczkę wiatroodporną w paczce.

  • Zapakuj wypełniony formularz naprawy wraz ze swoją zapalniczką Zippo w wytrzymałym opakowaniu lub wyściełanej kopercie.

3. Wysyłanie zapalniczki Zippo

Wyślij swoją paczkę do Kliniki Napraw Zippo z numerem przesyłki i ubezpieczeniem na adres:

Zippo European Repair Clinic

Groendahlscher Weg 87

46446 Emmerich am Rhein

Deutschland

Do klientów we wszystkich innych krajach:

Nie wysyłaj swojej wiatroodpornej zapalniczki do U.S.A. Udaj się proszę na witrynę Zippo dla twojego kraju i znajdź najbliższego dystrybutora Zippo.
Znajdź dystrybutora w swoim kraju.
Pytania? Skontaktuj się z nami.