Naprawa OUL

Przed wysłaniem swojej OUL®, proszę zapoznać się z poniższym:

Instrukcja i gwarancje (wybierz swój język i produkt)
Przed wysłaniem swojej wszechstronnej zewnętrznej zapalniczki Zippo do naprawy, sprawdź instrukcję i informację o gwarancji. Jeżeli twoja Zippo OUL® nadaj nie funkcjonuje prawidłowo i nadal jest objęta gwarancją, proszę postępowań według poniższych kroków naprawczych.

* Proszę nie podejmować prób samodzielnej naprawy, gdyż może to wyrządzić dalsze niemożliwe do naprawienia szkody.
* W przypadku wysłania wszechstronnej zapalniczki do naprawy, zostanie ona wymieniona na standardowy model (kolor może się różnić) w podobnym stylu.

1. Przygotowanie OUL® do wysłania

Ze względu na regulacje dotyczące poczty i wysyłek, Zippo OUL® musi być wysyłana usługą naziemną.

  • Zabierz zapalniczkę na zewnątrz i uwolnij gaz

2. Pakowanie zapalniczki OUL®

Nie możemy śledzić lub zapobiec uszkodzeniom wielu przedmiotów wysłanych do naprawy. Proszę wysyłać jedną (1) zapalniczkę OUL® w paczce.

  • Dołącz kopię paragonu jako dowód zakupu do swojej wszechstronnej zewnętrznej zapalniczki.

3. Wysyłanie zapalniczki Zippo

Wyślij swoją paczkę do Kliniki Napraw Zippo z numerem przesyłki i ubezpieczeniem na adres:

Zippo European Repair Clinic

Groendahlscher Weg 87

46446 Emmerich am Rhein

Deutschland

Do klientów we wszystkich innych krajach:

Nie wysyłaj swojej wiatroodpornej zapalniczki do U.S.A. Udaj się proszę na witrynę Zippo dla twojego kraju i znajdź najbliższego dystrybutora Zippo.
Znajdź dystrybutora w swoim kraju.
Pytania? Skontaktuj się z nami.