FAQ

FAQ

Co się stanie w przypadku gdy nie zastosuję się do wskazówek?
Każde zamówienie przekazywane jest Zippo i sprawdzane przez prawdziwą, fizyczną osobę. Osoba ta, wraz z zespołem Zippo, zadecyduje o tym, czy zaproponowany grawer jest zgodny z wymogami. W razie stwierdzenia niezgodności, Pański projekt graweru zostanie odrzucony. Produkt zostanie usunięty z zamówienia. Zippo może według własnego uznania decydować o zgodności projektu z wymogami.

Czy wzór na spersonalizowanej zapalniczce podlega dożywotniej gwarancji?
Nie. Dołożyliśmy wszelkich starań aby upewnić się, że wysoka jakość graweru na Pańskiej zapalniczce spełni Pańskie oczekiwania. Mimo to, wygląd graweru może ulec zmianie na skutek długiego użytkowania i nie podlega gwarancji.

Kiedy mogę się spodziewać wysłyłki mojego zamówienia?
Spersonalizowane produkty wymagają odrobinę więcej czasu niż te niespersonalizowane. Jeżeli Pańska zapalniczka jest spersonalizowana, mogą się Państwo spodziewać jej wysyłki w ciągu 10-15 dni roboczych.

Jeżeli moje zamówienie zawiera niespersonalizowane produkty, czy będą one wysłane razem czy osobno?
Pańskie produkty zostaną wysłane tego samego dnia (choć mogą być wysłane przez różnych pośredników). Jeżeli zamawiają Państwo zarówno spersonalizowane, jak i niespersonalizowane produkty jednocześnie, ale woleliby otrzymać te niespersonalizowane jak najszybciej, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie dwóch oddzielnych zamówień.