Order FAQ

Order FAQ

Czy potrzebuję adresu e-mail?

Aby złożyć zamówienie online, potrzebny jest poprawny adres e-mail i numer telefonu.

Kiedy zostanie obciążona moja karta debetowa / kredytowa?

Twoja karta zostanie obciążona niezwłocznie po autoryzacji płatności.

Jakie są zasady anulowania zamówienia?

Twoje zamówienie jest realizowane natychmiast; w związku z tym nie możemy wprowadzać żadnych zmian ani go anulować. Jeśli Twoje zamówienie zostało już zrealizowane, ale nadal chcesz je zwrócić, postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w sekcji Zwroty i Wymiany. Zazwyczaj koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi.

Jak długo trwa wysyłka zamówienia?

Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego centrum dystrybucyjnego w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania płatności. Zamówienia zawierające produkty przygotowane na specjalne zamówienie będą wysyłane w ciągu 10 - 15 dni roboczych. Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto.
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku. Nie pracujemy w święta: Nowy Rok, Wielkanoc i Boże Narodzenie.

Czy mogę przyspieszyć wysyłkę?

Obecnie zippo.pl nie oferuje przyspieszonej wysyłki.

Czy istnieje możliwość dostawy za granicę?

Niestety nie jesteśmy w stanie wysyłać przesyłek za granicę. Jeśli przebywasz poza granicami Polski, odwiedź autoryzowany punkt sprzedaży/dystrybucji Zippo: w danym kraju.