Shipping & Handling

Shipping & Handling

Stawki za przesyłki i obsługę

Zippo.de wykorzystał dwupoziomowe stawki za przesyłki zależne od wagi i zawartości zamówienia.

Aktualne stawki przesyłek:

  • 16 PLN

Pewne dopłaty stosują się do przesyłek ponadwymiarowych. Zippo zachowuje prawo do zmiany stawek za przesyłki w dowolnym momencie.

Reguły

Prawidłowo zrealizowane zamówienia zostaną wysłane zgodnie z wytycznymi obsługi podanymi poniżej. Zamówienia są prawidłowo realizowane po otrzymaniu płatności i potwierdzeniu adresu wysyłki. Ponadto, Zippo zastrzega sobie prawo do wstrzymania wszelkich zamówień podejrzanych o oszustwo. Zamówienia, które nie mogą być prawidłowo zrealizowane, zostaną anulowane, a klient zostanie powiadomiony e-mailem.

Wiele adresów

Niestety nie jesteśmy w stanie rozdzielić wysyłki zamówień na różne adresy. Chętnie prześlemy Twoje zamówienie tam, gdzie chcesz je otrzymać, ale musisz złożyć osobne zamówienie dla każdego adresu, na który chcesz wysłać przesyłkę. Stawki za wysyłkę i obsługę obowiązują dla każdego adresu dostawy z osobna.

Zamówienia międzynarodowe

Jesteśmy zadowoleni z wysyłania na adresy w Polsce. Nie możemy wysyłać na adresy międzynarodowe. Jeśli jesteś poza granicami Polski, odwiedź autoryzowanego sprzedawcę produktów Zippo w twoim kraju.

Ograniczenia przewoźników

Ze względu na przepisy przewoźników, wiatroodporne zapalniczki Zippo są dostarczane bez płynu do zapalniczek. Aby użyć zapalniczki Zippo, wypełnij ją płynem premium do zapalniczek Zippo.
Istnieje kilka produktów takich jak: paliwo, płyny do zapalniczek oraz zestawy prezentów klasycznych i smukłych zapalniczek, które muszą być wysyłane standardową usługą naziemną z powodu ograniczeń przewoźników. Jeśli zamówisz inne produkty w ramach zamówienia, które zawiera jeden z tych produktów, przyspieszona wysyłka nie jest prawidłową opcją wysyłki.

Czas wysyłki

Po otrzymaniu płatności Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego centrum dystrybucji na podstawie treści Twojego zamówienia, jak podano poniżej.

  • 2-5 dni roboczych na towar z magazynu
  • 10-15 dni roboczych na grawerowanie

Możesz sprawdzić aktualny status zamówienia, logując się do swojego konta.

Zamówienia są wysyłane tylko od poniedziałku do piątku. Jesteśmy zamknięci w święta: Nowy Rok, Wielkanoc i Boże Narodzenie.

Przyśpieszona wysyłka

Zippo.de nie oferuje obecnie przyspieszonej wysyłki.

Wysyłka produktów spersonalizowanych

Indywidualnie dostosowane produkty wymagają 5-10 dni na produkcję. Twój spersonalizowany produkt i każdy inny produkt w zamówieniu zostanie wysłany, gdy tylko będzie dostępny.