Polityka Zwrotów

Polityka Zwrotów

Produkty Zippo są produkowane rzetelnie i jakościowo. Jeżeli jednak życzą sobie Państwo zwrócić lub wymienić zakupiony produkt zgodnie z poniższymi zasadami, chętnie przyjmiemy Pański zwrot w w ciągu 30 dni od daty wysyłki zamówienia.

Produkty zniszczone na skutek niewłaściwego użytkowania, zaniedbań, normalnego zużycia i uszkodzeń lub braku właściwej opieki nie podlegają gwarancji producenta i nie mogą zostać zwrócone w żadnym momencie po złożeniu zamówienia.

Jeżeli zakupili Państwo swój produkt Zippo w  autoryzowanym punkcie sprzedaży, prosimy o kontakt z danym dystrybutorem w celu uzyskania szczegółów dotyczących zwrotów.
Zippo nie przyjmuje zwrotów produktów zakupionych poprzez dystrybutorów.
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane. Aby otrzymać zwrot kosztów lub wymianę produktu, prosimy o załączenie kopii dokumentu dostawy dołączonego do paczki oraz wskazanie przyczyny zwrotu. W razie nieposiadania dokumentu dostawy, prosimy o wskazanie numeru zamówienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail, abyśmy mogli skontaktować się z Państwem w razie zaistnienia problemów.
Wymiana zależna jest od dostępności produktów. W razie niedostępności danego produktu koszty zakupu zostaną zwrócone.

Produkty Spersonalizowane

Spersonalizowane lub specjalnie grawerowane produkty NIE MOGĄ zostać zwrócone lub wymienione.

Zwrot Kosztów

Po otrzymaniu przez nas zwróconych produktów, koszty zakupu zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki opłacone zostało zamówienie.

Zwrot kosztów obejmuje jedynie koszt produktów. W przypadku, gdy wysłane Państwu zostały niewłaściwe produkty, lub gdy produkty zostały uszkodzone w trakcie transportu, zwrócone zostaną również koszty wysyłki.

Zwroty zamówień opłaconych kartą kredytową
W przypadku zwrotów kosztów zamówień opłaconych przez karty kredytowe, zwrócona suma powinna pojawić się na Pańskim koncie w ciągu dwóch cyklów rozliczeniowych.

Zwroty zamówień opłaconych czekiem/przekazem pocztowym
W przypadku zwrotu produktu opłaconego czekiem lub przekazem pocztowym otrzymają Państwo od nas czek, który wysłany zostanie w ciągu dwóch tygodni od daty otrzymania zwróconego produktu.

ZWROT USZKODZONYCH PRODUKTÓW

W celu zwrócenia uszkodzonego produktu, prosimy o postępowanie zgodnie ze wskazówkami zawartymi w sekcji napraw.

WAŻNE INFORMACJE

Nie akceptujemy dostaw za pobraniem.
Obowiązkowe jest wskazanie adresu zwrotnego. Dla bezpieczeństwa naszego personelu, paczki bez adresu zwotnego na opakowaniu zostaną zniszczone, a Zippo w żaden sposób nie zastąpi ich zawartości.  Dziękujemy za współpracę.