Zippo i artysta streetartowy D*Face wspólnie odsłaniają mural w Londynie

Junger Mann steht vor dem Wangemälde von Dface und hält das dazugehörige Zippo Feuerzeug in der Hand

Kultowa marka, która od prawie 90 lat jest niekonwencjonalnym płótnem dla dzieł sztuki, tworzy wraz z renomowanym brytyjskim artystą mural w sercu Londynu.

Zippo i artysta streetartowy D*Face wspólnie odsłaniają mural w Londynie

W całej historii marki zapalniczki Zippo posłużyły za najmniejsze i najbardziej niekonwencjonalne płótno wielu niezrównanym artystom. W tym roku, we współpracy z artystą ulicznym D*Face Zippo kontynuuje swoje zaangażowanie w sztukę niekonwencjonalną i celebrowanie kreatywności we wszystkich jej formach.  

„Wiatroodporna zapalniczka Zippo od prawie 90 lat służy za niekonwencjonalne płótno. Jest małą, ale stabilną platformą, na artyści mogą pokazać swój osobisty styl i pasję twórczą. Precyzja w oddawaniu szczegółów, którą oferuje nasz nowy proces kolorowego zdobienia 540°, pozwala nam zaprezentować niesamowity projekt D*Face’a na zapalniczce z takim samym efektem, jaki ma sam mural” – komentuje Lucas Johnson, Global Senior Brand Manager Zippo.

Jedyny w swoim rodzaju mural stworzony przez D*Face’a został odsłonięty na pierwszym London Mural Festival, aby w ten sposób uczcić wprowadzenie najnowszej innowacji we wzornictwie marki Zippo, procesu zdobienia w kolorze 540°, który umożliwia oddanie charakterystycznego miejskiego stylu i niepokornego spojrzenia mistrza murali na popkulturę. Odważny nowy projekt to wywrotowy autoportret przedstawiający mieszankę kultury i mediów, które otaczają nas w XXI wieku – ukłon w stronę kultowego statusu popkulturowego marki i jej zaangażowania w indywidualną ekspresję. Mural ten jest sercem zintegrowanej globalnej kampanii marketingowej.

W ramach London Mural Festival dzieło powstało w londyńskim Kings Cross wraz z 40 innymi muralami stworzonymi przez międzynarodowych i lokalnych artystów z całego miasta. Celem festiwalu jest przedstawienie przestrzeni miejskiej jako czystego płótna i świętowanie istnienia twórczych społeczności na całym świecie.

„Uczestniczenie w tym projekcie z marką Zippo to naprawdę fajne przeżycie. Urodziłem się i dorastałem w Londynie, dlatego nauczyłem się traktować ulice miasta jako swego rodzaju płótna malarskiego. Cieszę się, że uczestniczę w pierwszym w historii festiwalu muralu. A co do samej zapalniczki, zaakceptowałem to, że moje murale są tymczasowe, ale to świetnie, że akurat ten obraz będzie trwał w zminiaturyzowanej formie, którą można schować do kieszeni. Fajnie, że zapalniczka stała się niekonwencjonalnym kanałem dla sztuki miejskiej” – mówi D*Face.

Uchwyciliśmy pracę D*Face’a zza kulis. Artysta stworzył obraz w swoim charakterystycznym stylu na ścianie o wymiarach 7 x 11 metrów, używając różnych mediów i technik – obejrzyj film.

Mural utrwalono na limitowanej edycji wiatroodpornej zapalniczki Zippo – płótnie, które przetrwa długo i jest częścią 4-częściowej kolekcji Zippo Street Art. Oprócz projektów Mariji Tiuriny, Prefa i Tristana Eatona kolekcja będzie prezentować także najnowszą innowację marki – proces zdobienia w kolorze 540°. Ten nowy proces umożliwia naniesienie każdego motywu w pełnej kolorystyce na wszystkie powierzchnie i krawędzie wiatroodpornej zapalniczki, dzięki czemu staje się ona idealną platformą do prezentacji prac artystów street artu. Kolekcję można nabyć tutaj.  

Podczas weekendu otwierającego festiwal miłośnicy graffiti, którzy oglądali dzieło D*Face’a, mieli również okazję wejść do domu Zippo, do którego prowadziły drzwi za muralem. W tej wyjątkowej przestrzeni sztuki i zakupów pokazywano na żywo doświadczenia uczestniczących w festiwalu artystów.

540° Street Art Collection

SOLD OUT

Out of Stock

Out of Stock

Out of Stock
Powrót do blogu