Darmowa wysyłka powyżej PLN 300!

MOJE ZAMÓWIENIA

Tutaj możesz uzyskać dostęp do informacji o swoim koncie. Sprawdź status zamówienia, saldo karty eGift lub prześledź lokalizację istniejącego zamówienia.

Moje zamówienie
Kontrola stanu

ZAPISYWANIE INFORMACJI

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Zippo.pl. Poniżej znajdą Państwo kilka tematów dotyczących procesu zamawiania oraz bonów upominkowych.

Często zadawane pytania na temat zamówień
Wyprzedaże i kody promocyjne
Wysyłka
Zwrot i wymiana
Zamówienia/anulowanie zamówień
Zippo.pl Accounts

NAPRAWA

Wiemy, że za każdym produktem Zippo, który jest objęty gwarancją i wysłany do naprawy, stoi właściciel, w zależności od naszej obietnicy naprawy lub wymiany. Kliknij na poniższe łącze, aby uzyskać informacje na temat naprawy produktu.

Centrum napraw produktów Zippo

INFORMACJE O PRODUKCIE

Informacje o Twoim produkcie Zippo. Instrukcje dotyczące produktu i informacje na temat bezpieczeństwa można znaleźć tutaj.

Informacje O Produkcie
Karty charakterystyki

KONTAKT Z NAMI

Chcesz porozmawiać z przedstawicielem Zippo? Wypełnij nasz formularz kontaktowy, aby przesłać zapytanie.

Zamówienia online 
Zapytania ogólne
Wniosek o sprzedaż produktów
Zapytanie ofertowe na artykuły promocyjne
Informacje kontaktowe
Zippo w innych krajach