Często zadawane pytania na temat zamówień

Czy potrzebuję adresu e-mail?

Do złożenia zamówienia online wymagany jest prawidłowy adres e-mail.

 

Jakie są zasady w przypadku anulowania zamówienia?

Twoje zamówienie Zippo przetwarzamy natychmiast po jego otrzymaniu, dlatego nie możemy uwzględnić zmian ani anulowania. Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane i mimo to chcesz je zwrócić, postępuj zgodnie z instrukcjami w części Zwroty i wymiany. Koszty wysyłki i opłaty manipulacyjne generalnie nie podlegają zwrotowi.

 

Jak długo trwa wysyłka mojego zamówienia?

Po zweryfikowaniu karty kredytowej Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Zamówienia zawierające produkty spersonalizowane są wysyłane w ciągu 10-15 dni roboczych. Czas dostawy może być różny i nie jest gwarantowany. Możesz sprawdzić aktualny status zamówienia, logując się na swoje konto

Zamówienia wysyłane są tylko od poniedziałku do piątku. W dni wolne od pracy nasza firma jest zamknięta.

 

W jakiej postaci otrzymam kartę podarunkową eGift?

Karty podarunkowe eGift są wysyłane e-mailem po otrzymaniu płatności.  Jeśli Twoje zamówienie karty podarunkowej eGift NIE obejmuje zakupu innych towarów, płatność zostanie przetworzona normalnie i karta podarunkowa eGift zostanie wysłana na Twój adres e-mail.  Jeśli Twoje zamówienie karty podarunkowej eGift obejmuje zakup innych towarów, płatność zostanie przetworzona i karta podarunkowa eGift zostanie wysłana pocztą elektroniczną po wysłaniu całego Twojego zamówienia.  Pamiętaj, że wysyłka całego zamówienia łącznie z kartą podarunkową eGift może potrwać do 5 dni, jeśli zamówienie zawiera produkt spersonalizowany.  (Jeśli chcesz otrzymać kartę eGift jak najszybciej, najlepiej kup osobno kartę eGift i osobno pozostałe towary).