Zwroty i wymiana

ZWROTY I WYMIANA 

Pouczenie o odstąpieniu

Klienci mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.


Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dnia od dnia, w którym Klient lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, wzięli towary w posiadanie.
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia Klient musi powiadomić nas (Zippo GmbH, Groendahlscher Weg 87, 46446 Emmerich, Germany, tel.: +49(0)2822 7134 100, fax: +49(0)2822 600 650)  za pomocą wyraźnego wyjaśnienia (np. listownie, telefaksem lub e-mailem: shop.de@zippo.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy.Klient może użyć w tym celu przykładowego formularza odstąpienia od umowy, który nie jest jednak obowiązkowy.
Aby dotrzymać terminu odstąpienia, wystarczy powiadomić nas o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem wyznaczonego terminu.


Skutki odstąpienia

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwrócimy wszystkie płatności otrzymane od użytkownika, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez użytkownika rodzaju dostawy innego niż najtańszy rodzaj standardowej dostawy oferowanej przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji użytkownika o odstąpieniu od niniejszej umowy. W celu uzyskania zwrotu płatności użyjemy tych samych środków płatniczych, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym wypadku klient nie zostanie obciążony żadnymi opłatami z tytułu tego zwrotu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów z powrotem lub do czasu dostarczenia przez użytkownika dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Użytkownik musi zwrócić lub przekazać towary nam lub Yusen Logistics GmbH, c/o Zippo Retoure (Halle M), Marseiller Str. 14-16, 47229 Duisburg, Niemcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie wysłany przed upływem 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Klient musi zapłacić za utratę wartości towarów tylko wtedy, gdy utrata wartości wynika z wady, której nie można naprawić.


Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku następujących umów:

  • umowy dostawy towarów, które nie były prefabrykowane i o których produkcji decyduje indywidualny wybór lub ustalenia Klienta, lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb Klienta.

 

Zwroty towarów i zwrot kosztów

Aby ułatwić nam proces realizacji zwrotu towarów, prosimy:

  • dołączyć potwierdzenie odbioru towarów
  • użyć do zwrotu następującego adresu:

Yusen Logistics Co Zippo Retoure
Halle M
Marseiller Str. 14-16, 47229, Duisburg, Germany

• Po otrzymaniu towarów sprawdzimy je oraz zwrócimy kwotę zakupów

Pytania dotyczące zwrotu towarów prosimy wysłać e-mailem do naszego działu obsługi klienta.

Reklamacja i zwrot kosztów

Czy dostarczone towary były wadliwe lub uszkodzone? Pomimo tego, że nasze produkty podlegają wysokim standardom, mogą wystąpić szkody podczas transportu. Naszym klientom zapewniamy pomoc w wymianie towarów.
W takim przypadku należy skontaktować się w ciągu 14 dni od otrzymania towarów z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego. Każdy przypadek weryfikujemy indywidualnie. Po przeprowadzeniu weryfikacji prześlemy wszelkie dalsze informacje dotyczące reklamacji.