Darmowa wysyłka powyżej PLN 300!
03. Czerwiec 2020 - Zippo, kultowa amerykańska marka i wynalazca  wiatroodpornej zapalniczki, produkuje jej sześćsetmilionowy egzemplarz i osiąga tym samym znaczący kamień milowy. Aby to uczcić, Zippo wprowadza ekskluzywną, limitowaną kolekcję zapalniczek o specjalnym designie.

    Oryginalna sześćsetmilionowa zapalniczka Zippo została wystawiona w Muzeum Zippo w Bradford w Pensylwanii. Fani mogą jednak nabyć własną wersję tej zapalniczki, a tym samym znaleźć się w posiadaniu części historii kultowej marki dzięki limitowanej edycji kolekcjonerskiej. Podobnie jak sześćsetmilionowa zapalniczka sztormowa prezentowana w Zippo/Case Museum, produkty z limitowanej kolekcji są chromowane na wysoki połysk i posiadają kolorowe logo grawerowane laserowo w technologii 360º. Na spodzie każdej zapalniczki widnieje indywidualny stempel, którego użyto wyłącznie w dniu produkcji.

    Na całym świecie w sprzedaży jest jedynie 20 000 sztuk tej wyjątkowej sześćsetmilionowej zapalniczki. Na fanów czeka również luksusowe opakowanie: piękne, dopasowane kolorystycznie pudełko z lustrzaną piankową wkładką. Wszystkie wyprodukowane tego dnia zapalniczki, również z innymi wzorami, posiadają indywidualną pieczęć i mogą być ciekawym okazem w osobistych zbiorach kolekcjonerów.

    Produkcja sześćsetmilionowej zapalniczki kontynuuje pionierską historię innowacji Zippo, która trwa od prawie 90 lat. W tym czasie marka zawsze plasowała się w czołówce innowacyjnych amerykańskich firm. Do dziś marka Zippo i jej dożywotnia gwarancja (w Niemczech 30-letnia), zgodnie z którą wszyscy klienci zyskują zapewnienie: „Działa albo naprawimy za darmo” – „It works, or we fix it free.™”, stanowią symbol jakości. W 2002 roku wzornictwo Zippo stało się znakiem towarowym, a w 2018 roku stał się nim również unikalny dźwięk „kliknięcia” Zippo. Tym samym jest to jeden z zaledwie siedmiu dźwięków na świecie chronionych znakiem towarowym.

    Zapalniczka Zippo stała się kulturowym talizmanem – była wsparciem dla amerykańskich żołnierzy podczas II wojny światowej, wystąpiła w ponad 2000 filmów, tworzyła niezapomnianą atmosferę, gdy tysiące płomieni unosiło się w powietrzu podczas koncertów na całym świecie.

    Zaledwie osiem lat temu, w 2012 roku, pięćsetmilionowa zapalniczka Zippo opuściła linię produkcyjną – a po kolejnych 100 milionach egzemplarzy duch innowacyjności i ogromna różnorodność gamy produktów Zippo nadal trwają. Od momentu niedawnego wprowadzenia na rynek wkładów do zapalniczek Zippo konsumenci mogą dostosować zapalniczkę sztormową do swoich osobistych potrzeb – czy to za pomocą wkładu ARC do wielokrotnego ładowania, czy też wkładów napełnianych butanem z pojedynczym lub podwójnym płomieniem*.

    Lucas Johnson, Senior Brand Manager, Global Marketing marki Zippo, mówi:

    „Od pierwszych chwil istnienia markę Zippo cechuje innowacyjność produkcji i designu, dzięki czemu możemy dziś oferować wyjątkową gamę produktów bez żadnego uszczerbku na jakości. Wyprodukowanie naszej sześćsetmilionowej zapalniczki to coś więcej niż tylko świętowanie naszych możliwości produkcyjnych, to także chwila, w której możemy zatrzymać się i uczcić wszystkie nasze dotychczasowe osiągnięcia. Cieszymy się, że możemy celebrować tę chwilę, przedstawiając najnowszy design sześćsetmilionowej zapalniczki. W Zippo jesteśmy bardzo dumni ze wszystkiego, co osiągnęliśmy, i z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie następne 100 milionów.”

    Od 31 lipca 2020 roku fani Zippo mogą kupić własną zapalniczkę kolekcjonerską z limitowanej edycji obejmującej 20 000 sztuk.